دستگاه لیزر فلزات سری نوین مدل LF-H

دستگاه لیزر فلزات سری نوین مدل LF-H

  • 54

:New series metal laser machine model LF-H

دستگاه لیزر فلزات سری نوین مدل LF-H از سری دستگاه های برش لیزری نوین تاک تبریز است که می تواند انواع متریال های سخت همچون استیل ضد زنگ، کربن استیل، فولاد آلیاژی، آهن فنری، صفحات مسی، ورق‌های آلومینیوم، طلا و نقره را برش دهد. توجه داشته باشید که مشخصه مهمی که در دستگاه های برش لیزر تعیین کننده قدرت برش دستگاه است، توان آن می باشد که در این مدل از دستگاه ها از 1 تا 8 کیلو وات (1000 وات، 2000 وات، 3000 وات، 4000 وات، 5000 وات، 6000 وات، 7000 وات و 8000 وات) موجود است.

ویژگی های دستگاه

این دستگاه ها در حالت کلی مزایای بسیاری دارند و کیفیت خروجی آنها به گونه ای است که با روش های سنتی و قدیمی تر قابل قیاس نیست. من جمله این مزیت ها می توان به سرعت و راندمان بالای کاری آنها، قدرت بسیار بالا در برش فلزات به خاطر نفوذ اشعه لیزر اشاره کرد که در عین مصرف بسیار کم برق آنها را به دستگاه هایی بسیار ایدئال بدل کرده است. در ادامه می خواهیم به چند مورد از مهم ترین مزایای این مدل دستگاه اشاره کنیم. با ما همراه باشید.

1- میزکار دقیق و مستحکم:

یکی از مهم ترین مسائلی که در خصوص کار با این دستگاه ها اهمیت دارد، طول عمر آنهاست که همانطور که می دانید، بدنه دستگاه در این مورد مهم ترین نقش را دارد. همینطور یک بدنه محکم و با کیفیت بر روی نحوه عملکرد دستگاه نیز تاثیر شگرفی می گذارد. بدنه دستگاه های LF-H توسط ماشین آلات مکانیزه و دقیق تولید شده اند. این مدل از دستگاه در کلیت دو نوع بدنه دارند: بدنه‌ی یکپارچه‌ی تمام ریخته‌گری شده با وزن ۵ تن و بدنه‌ی حاصل فرایند جوشکاری با وزن ۴ تن.

این نوع میزها مزایایی دارند که باعث می شود از هم کار را ساده تر کند و هم کیفیت محصول و ایمنی کار افزایش پیدا کند. یکی از این مزایا این است که این میزها می توانند شوک های وارده به دستگاه را با قدرت زیادی جذب کنند. رویه میز نیز بواسطه مواد مقاومی پوشیده شده است. مزیت دیگر این میز این است که نسبت به گرما حساسیت کمی دارند و این برای کار برش فلزات بسیار مفید است و باعث می شود به گونه ای صحیح کار برش را انجام دهد.

2- با قدرت نور برش دهید:

توجه داشته باشید که پرتو لیزر بواسطه همسو سازی فوتون‌ های نوری و تمرکز انرژی نهفته در آنها تشکیل می شود. به همین دلیل این پرتوها می توانند مواد بسیار سخت همچون آهن و انواع فلزات را برش دهند. اگر شما کارتان به گونه ای است که مواد بسیار سخت را باید برش بزنید، بایستی تنظیمات دستگاه را به گونه ای پیکربندی کنیم که به بالاترین میزان قدرت برش برسد و این کار باید به گونه ای انجام شود که متناسب با موادی که قرار است برش دهد پیکربندی شود.

ویژگی های دستگاه

3- کابین کنترل، تحت فرمان شما:

کابین کنترل مهم ترین بخش دستگاه برش لیزر فلزات است که به مرکز فرماندهی آنها معروف است. کابین مستقل از دستگاه به گونه ای تعبیه شده است که تمامی قطعات الکترونیک و منبع پرتوهای لیزر دستگاه را در درون خود جا می دهد. جای کابین دقیقا در کنار میز است و به گونه ای ساخته شده است که ذرات گرد و غبار به درون آن راهی پیدا نمی کند. این قابلیت به این خاطر مهم است که می تواند از قطعات الکترونیک در برابر ذرات گرد و غبار مراقبت کرده و به افزایش عمر این قطعات می انجامد.

توجه داشته باشید که دمای داخل کابین همواره در یک بازه ای تنظیم می شود که مناسب باشد و این کار از طریق تعبیه یک ترموستات خودکار در درون محفظه کابین انجام می گیرد. البته دمایی هم که در این بخش تنظیم می شود یک دمای مشخص است که سازنده با توجه به الزامات کار و مشخصه های قطعات الکترونیکی داخل این محفظه آن را تعیین می کند. یعنی بهترین شرایط را از نظر کاری برای واحدهای الکترونیک فراهم می آورد و باعث می شود که یک کارکرد پایدار و بهینه داشته باشند.

4- تاج سبک و مقاوم:

در ابتدا باید بگوییم که تاج یک عضو مهم دستگاه است که از دستگاه مراقبت و نگهداری می کند و به گونه ای به حرکت نازل لیزر جهت می دهد. چرا که همواره همراه با آن حرکت می کند. همچنین ذکر این مورد نیز خالی از لطف نیست که استواری، وزن سبک و عدم تغییر فرم در طی زمان از ویژگی های یک تاج خیلی خوب و با کیفیت است. توجه داشته باشید که تاج های دستگاه های سری LF-H از جنس آلمینیوم هستند که یکپارچه است و از طریق ترکیب قالب‌ سازی استیل و Die-Casting بدست آمده است. آلمینیوم با چنین درجه ای در صنایعی همچون هوافضا به کار می رود که باعث می شود عملکرد مطمئن و پایدار محصول را به مرور زمان به همراه آورد.

5- منبع لیزر از برند های برتر:

این قلب تپنده دستگاه های برش لیزر فایبر است که اهمیت آن در عملکرد دستگاه باعث شده که انتخاب نوع آن پیش از خرید دستگاه بسیار سرنوشت ساز است. دپارتمان لیزر نوین تاک، برای لیزرهای سری LF-H سه برند شناخته شده‌ ی تولیدکننده‌ ی لیزر را به عنوان تامین‌ کننده فراهم کرده است.

6- موتور های ژاپنی برای کاربر ایرانی:

سروموتورهای دستگاه برش لیزری فلزات سری نوین مدل LF-H ژاپنی هستند و برند آنها Fuji است. این سروموتورها به قدری قدرتمند هستند که نیرو محرکه کافی را برای دستگاه تامین می کنند. به گونه ای که شما با وجود این موتور می توانید با خیال راحت کارهای زیادی را یکی پس از دیگری به دستگاه بسپارید و در کمترین زمان و بطور مداوم آنها را انجام دهد.

7- برند های دوست داشتنی:

ما در نوین تاک تبریز بهترین برندهای دنیا را برای قطعات دستگاه انتخاب می کنیم. بطور مثال برند قطعات الکتریکی Schnider می باشد. ریل های حرکتی آن نیز تایوانی و از برند HiWin است که همگان آن را به خوبی و کیفیت عالی می شناسند.




  • تاریخ ارسال : سه شنبه 23 خرداد 1402 ساعت: 12:54
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

مطالب مرتبط


بخش نظرات این مطلب



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 1289
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 82
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 8
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
            آي پي امروز آي پي امروز : 27
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
            بازدید هفته بازدید هفته : 85
            بازدید ماه بازدید ماه : 524
            بازدید سال بازدید سال : 3317
            بازدید کلی بازدید کلی : 23790

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 18.190.156.212
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

              برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت و آدرس tabrizwebsite.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  درباره ما

                    شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت
                    خوش آمدید

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف